Гарантія
Перевірка товару при отриманні
Посилання з товаром необхідно перевірити при отриманні в кур'єрській службі в присутності працівника даної служби. У разі пошкодження вмісту відправлення, часткової втрати або недостачі всередині упаковки, з представником компанії перевізника в момент отримання відправлення також має бути складений Акт приймання-передачі.
Гарантійні зобов'язання
Гарантія діє від 1 до 10 років від виробника в залежності від типу товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон HD Sport. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Я можу обміняти чи повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
За умови що товар:
- не збирався
- не використовувся
- збережені всі заводські пломби та упаковання
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
Контакти:
З усіх питань сервісного обслуговування звертайтесь:
за телефоном +38(068)310 64 54
електронною поштою hdsport2006@gmail.com