Гарантія Інтернет магазин HD Спорт

Гарантія

Перевірка товару при отриманні

Посилання з товаром необхідно перевірити при отриманні в кур'єрській службі в присутності працівника даної служби. У разі пошкодження вмісту відправлення, часткової втрати або недостачі всередині упаковки, з представником компанії перевізника в момент отримання відправлення також має бути складений Акт приймання-передачі.

Гарантійні зобов'язання

Гарантія діє від 1 до 10 років від виробника в залежності від типу товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон HD Sport. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

За умови що товар:

  • не збирався 
  • не використовувся
  • збережені всі заводські пломби та упаковання

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Контакти:

З усіх питань сервісного обслуговування звертайтесь:

за телефоном +38(068)310 64 54

електронною поштою  hdsport2006@gmail.com